Сценарій дитячого свята “Школа принцес”. Сценарій до дня народження для дівчат.
Веселощі планувались для дівчат вікової групи від 3 до 5 років. Так склались обставини, що на святі були і хлопці і діти 8ми років) Скажу наперед – весело було усім і, як не дивно, у тих місцях, на які не розраховуєш. Так завжди трапляється і імпровізація – наш найкращий друг! Ще додам, є особливості у проведенні свят з дівчатами молодшого шкільного віку – це тільки так говорять молодшого віку, насправді, це вже цілком дорослі дівчата, яких складно чимось здивувати – особливо принцесіми. Вони на порозі перехідного віку і до багатьох речей, які любили раніше, починають ставитись вельми скептично і тонко вітчувають, коли їх тримають за дітей). Мій підхід тут такий – бути щирою на 100%, грати по-справжньому, вживатись в роль королеви чи шпигуна з головою, так щоб вони були впевнені що над ними ніхто не сміється.
З малечею все простіше – просто грайся – вони включаються миттєво.
- Я – королева і, по сумісництву, директор “Школи принцес і принців” – зустрічаю дітей біля дверей і розповідаю про нашу місію. Місія проста і не проста одночасно – пройти випробовування і стати принцесою ( і принцем – т.я. серед нас були хлопці).
- Перше завдання – на стіні приrлеєне зображення романтичної жаби в короні. Дітям по-черзі зав”язують очі, фарбують очі червоною помадою і ппропонують наосліп поцілувати жабу – можливо вдасться перетворити її на принця/принцесу. Діти цілують малюнок хто куди – це викликає море сміху)
3) Необхідно нагодувати дракона. Дракона (в міру злого в міру веселого) я завчасно намалювала на коробці, ну і не забудьте вирізать зубастий рот! В нас була коробка з пластиковими продуктами – від іграшкового набору “Магазин”. Цими продуктами і треба було влучити в рот звіра. Кидали по-черзі з відстані.
4) Майструємо корони. Завчасно я зробила заготовки: з дизайнерського картону формату А1 вирізала корони, з кольорового голографічного паперу на клейовій основі мовирізала “дорогоцінне каміння”. До цього додала різні блискітки, стрази і камінчики. Дітям треба було скріпіти корону степлером під власний діаметр голови і оздобити її дорогоцінностями за власним смаком.
5) Готуємо королівський обід. Королівською стравою була піца) Кожному дали заготовку – тісто у вигляді корони і “прикраси” – начинку: соус, ковбаски, сир, оливки. Поки піца готувалась у духовці ми робили наступне завдання.
6) Королівський портрет. У фотографів нічого не проходить без портретів) З картону, харчової фольги і кольорового паперу я зробила “важкі срібні рами для портретів”. Далі – всі кривлялись як хотіли – аби залишитись “ нащадкам у віках”.
7) Піца готова. Поки триває обід у кімнаті з”являється чарівний замок зі скарбами. Над цим я працювала пів ночі) На пошті купила декілька коробок найбільшого розміру. З”єднала між собою, прорізала всередині двірці, віконця. По стінкам і стелі всередині я провела електрику – прикріпила новорічну гірлянду – так що в середині було дуже затишно і таємничо. До стінок були скотчем прикріплені цукерки. Кожному треба було заповзти в замок і знайти свій скарб.
8) Останнім пунктом була піньята. Правда, доречніше була би у формі корони ніж полуниці, але так склались зірки) піньята – це завжди доречно і весело. Наша полуниця виявилась надміцною – товкли всі разом. Потім бісились)
“Дракон” ще довго “жив” в нашому домі, його “годували” ковдрами, тапочками, навіть, котом)Замок – надовго лишався улюбленим сховком усіх, хто в нього влазив)
Автор: Віта Бартош
При цілому чи частковому використанні тексту, прохання вказувати автора.
Comments:
No comments